Aspati Training Official Forum
Sesiapa yang belum Daftar moh le mendaftar.
Yang dah tu Alhamdulillah!!!


Join the forum, it's quick and easy

Aspati Training Official Forum
Sesiapa yang belum Daftar moh le mendaftar.
Yang dah tu Alhamdulillah!!!
Aspati Training Official Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
November 2022
MonTueWedThuFriSatSun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Calendar Calendar

Shoutmix

Latest topics
» Animasi & Filem : Format Skrip
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty2/8/2011, 12:35 pm by mohamad norashraf

» Forum Aspati Training di Aktifkan!
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty9/1/2011, 9:46 pm by hafiz554

» Status semasa
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty3/11/2010, 3:13 pm by Azzan

» Selamat Datang ke Forum JobCamp
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty3/11/2010, 3:11 pm by Azzan

» GIGA-BOTTTTTTTTTT
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty3/11/2010, 3:11 pm by Azzan

» Topik Baru
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty23/9/2010, 5:31 pm by mustahil

» Kepada yang baru register-Let's Break The Ice!!!-
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty23/9/2010, 5:29 pm by mustahil

» Arif - Animasi Pantas.
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty13/5/2010, 5:06 pm by mustahil

» Azzan - SIPUTEH BUDAK PAWANG
Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty9/2/2010, 5:23 pm by mustahil


Forum Aspati Training di Aktifkan!

Go down

20090822

Post 

Forum Aspati Training di Aktifkan! Empty Forum Aspati Training di Aktifkan!




Selamat datang ke Forum Aspati Training ...
lol!
Admin
Admin
Admin

Posts : 4
Join date : 2009-07-17
Age : 51
Location : Subang Jaya

http://www.aspati.com.my

Back to top Go down

Share this post on: reddit

Forum Aspati Training di Aktifkan! :: Comments

mustahil

Post 1/9/2009, 9:51 am by mustahil

selamat berpuasa kepada semua ahli forum!!..ramadhan dtg sekali setaun..jgn lepaskan!! cheers

Back to top Go down

Asylum

Post 1/9/2009, 10:06 am by Asylum

betul2....pose kome , jgn x pose....kalau dtng stahun skali pun bukan tentu kite dapat merasanya thn depan.....

Back to top Go down

Deengalimeng

Post 1/9/2009, 11:34 am by Deengalimeng

Saya juga nak ucapkan selamat Berpose kepada semua pelajar. Cabaran pertama dalam menguatkan jiwa menjadi usahawan kental.

Back to top Go down

aris

Post 7/11/2009, 2:55 pm by aris

salam semua ini adalah dari pemikiran saya untuk di kongsi bersama...Sekarang di Negeri Perak yang celek IT bari15% 2009 macam mana kita Budak IT Technobis 1, nak jadikan ia mencapai 75% menjelang 2115. Dan merebut peluang yang ada dan boleh dapat menjana pendapatan$$$$.fikirkanlahhhhhhh

Back to top Go down

pejoi

Post 13/5/2010, 12:09 am by pejoi

Salam sume...

Back to top Go down

mustahil

Post 2/11/2010, 3:16 pm by mustahil

aris wrote:salam semua ini adalah dari pemikiran saya untuk di kongsi bersama...Sekarang di Negeri Perak yang celek IT bari15% 2009 macam mana kita Budak IT Technobis 1, nak jadikan ia mencapai 75% menjelang 2115. Dan merebut peluang yang ada dan boleh dapat menjana pendapatan$$$$.fikirkanlahhhhhhh

nak menjana $$$$ mcm mana apabila kaut duit dulu, pastu mcm lepas tangan aje.. sayang apabila sesetengah dari pihak kita tak jujur dan amanah dalam melaksanakan program..program 6 bulan tetapi pengisian macam 1 bulan jer.. kami 13 org dijadikan tikus putih eksperimen program smpai tak terbela hingga sekarang dibebani hutang lak.harap lepas ni jgn buat program yang MENGANIAYA orang.ingatlah Allah Maha Adil..ikhlas la nak bantu..jgn nk kaut untung diri sendiri dulu lepas tu biarkan kami yg miskin ni menjadi mangsa..jangan nk salah kan kami yg 13 org nih..amik contoh kereta api..kalo kepala keretapi rosak, gerabak yg lain mcm mana nk jalan.pengarah program harus calculate every single risk, profit, loss, back-up plan before program dijalankan.bukan main redah ajer...apapun hakikatnya semua dari Allah..Qadha dan Qadarnya jualah kita semua takde rezeki dlm perjuangan KPTC..susah nak 'Bersangka Baik lah dengan Allah dan Makhluk-Nya'

Back to top Go down

mustahil

Post 2/11/2010, 3:18 pm by mustahil

pejoi wrote:Salam sume...

wslam..........pekabo IMP?harap perjuangan diredhoi Allah ..InsyaAllah..

Back to top Go down

Azzan

Post 3/11/2010, 3:17 pm by Azzan

alamak.. dah teringat hutang 10,000

Back to top Go down

hafiz554

Post 9/1/2011, 9:46 pm by hafiz554

aku ada hutang lagi ker....

Back to top Go down

Post  by Sponsored content

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum