Aspati Training Official Forum
Sesiapa yang belum Daftar moh le mendaftar.
Yang dah tu Alhamdulillah!!!
July 2017
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendar Calendar

Shoutmix

Latest topics
» Animasi & Filem : Format Skrip
2/8/2011, 12:35 pm by mohamad norashraf

» Forum Aspati Training di Aktifkan!
9/1/2011, 9:46 pm by hafiz554

» Status semasa
3/11/2010, 3:13 pm by Azzan

» Selamat Datang ke Forum JobCamp
3/11/2010, 3:11 pm by Azzan

» GIGA-BOTTTTTTTTTT
3/11/2010, 3:11 pm by Azzan

» Topik Baru
23/9/2010, 5:31 pm by mustahil

» Kepada yang baru register-Let's Break The Ice!!!-
23/9/2010, 5:29 pm by mustahil

» Arif - Animasi Pantas.
13/5/2010, 5:06 pm by mustahil

» Azzan - SIPUTEH BUDAK PAWANG
9/2/2010, 5:23 pm by mustahil


Forum Aspati Training di Aktifkan!

View previous topic View next topic Go down

20090822

Post 

Forum Aspati Training di Aktifkan!




Selamat datang ke Forum Aspati Training ...
lol!
avatar
Admin
Admin

Posts : 4
Join date : 2009-07-17
Age : 46
Location : Subang Jaya

http://www.aspati.com.my

Back to top Go down

- Similar topics
Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Forum Aspati Training di Aktifkan! :: Comments

avatar

Post on 1/9/2009, 9:51 am by mustahil

selamat berpuasa kepada semua ahli forum!!..ramadhan dtg sekali setaun..jgn lepaskan!! cheers

Back to top Go down

avatar

Post on 1/9/2009, 10:06 am by Asylum

betul2....pose kome , jgn x pose....kalau dtng stahun skali pun bukan tentu kite dapat merasanya thn depan.....

Back to top Go down

avatar

Post on 1/9/2009, 11:34 am by Deengalimeng

Saya juga nak ucapkan selamat Berpose kepada semua pelajar. Cabaran pertama dalam menguatkan jiwa menjadi usahawan kental.

Back to top Go down

avatar

Post on 7/11/2009, 2:55 pm by aris

salam semua ini adalah dari pemikiran saya untuk di kongsi bersama...Sekarang di Negeri Perak yang celek IT bari15% 2009 macam mana kita Budak IT Technobis 1, nak jadikan ia mencapai 75% menjelang 2115. Dan merebut peluang yang ada dan boleh dapat menjana pendapatan$$$$.fikirkanlahhhhhhh

Back to top Go down

avatar

Post on 13/5/2010, 12:09 am by pejoi

Salam sume...

Back to top Go down

avatar

Post on 2/11/2010, 3:16 pm by mustahil

aris wrote:salam semua ini adalah dari pemikiran saya untuk di kongsi bersama...Sekarang di Negeri Perak yang celek IT bari15% 2009 macam mana kita Budak IT Technobis 1, nak jadikan ia mencapai 75% menjelang 2115. Dan merebut peluang yang ada dan boleh dapat menjana pendapatan$$$$.fikirkanlahhhhhhh

nak menjana $$$$ mcm mana apabila kaut duit dulu, pastu mcm lepas tangan aje.. sayang apabila sesetengah dari pihak kita tak jujur dan amanah dalam melaksanakan program..program 6 bulan tetapi pengisian macam 1 bulan jer.. kami 13 org dijadikan tikus putih eksperimen program smpai tak terbela hingga sekarang dibebani hutang lak.harap lepas ni jgn buat program yang MENGANIAYA orang.ingatlah Allah Maha Adil..ikhlas la nak bantu..jgn nk kaut untung diri sendiri dulu lepas tu biarkan kami yg miskin ni menjadi mangsa..jangan nk salah kan kami yg 13 org nih..amik contoh kereta api..kalo kepala keretapi rosak, gerabak yg lain mcm mana nk jalan.pengarah program harus calculate every single risk, profit, loss, back-up plan before program dijalankan.bukan main redah ajer...apapun hakikatnya semua dari Allah..Qadha dan Qadarnya jualah kita semua takde rezeki dlm perjuangan KPTC..susah nak 'Bersangka Baik lah dengan Allah dan Makhluk-Nya'

Back to top Go down

avatar

Post on 2/11/2010, 3:18 pm by mustahil

pejoi wrote:Salam sume...

wslam..........pekabo IMP?harap perjuangan diredhoi Allah ..InsyaAllah..

Back to top Go down

avatar

Post on 3/11/2010, 3:17 pm by Azzan

alamak.. dah teringat hutang 10,000

Back to top Go down

avatar

Post on 9/1/2011, 9:46 pm by hafiz554

aku ada hutang lagi ker....

Back to top Go down

Post  by Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum